✅ شناخت برترین ناشران کمک آموزشی ایران

فهرست مطالب:

کنکور تقریباً به یک تجربه و درد مشترک برای اغلب افراد تبدیل شده که بدون شک همه دانش‌آموزان این دوران را با استرس پشت سر گذاشته‌اند. در حال حاضر برخی از سوالات به شکل هوشمندانه‌ای در کنکور مطرح می‌شوند که فقط مطالعه کتاب‌های درسی پاسخگو نیست. به همین جهت نیاز است که دانش‌آموزان اقدام به تهیه کتاب کمک آموزشی کنند. در هنگام خرید این کتاب‌ها، سوالات مختلفی مانند بهترین کتاب‌های کمک آموزشی چیست؟ بهترین منابع کنکور کدامند؟ اگر برای شما هم این سوالات به وجود آمده تا پایان این مطلب همراه ما باشید؛ زیرا ضمن پاسخگویی به این سوالات، اقدام به معرفی ناشران برتر در این حوزه می‌کنیم.

شما عزیزان به کمک وب‌سایت یونیکتاب می‌توانید اقدام به خرید کتاب درسی و خرید کتاب کمک درسی در همه‌ی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی نمایید. ارسال سریع، وجود درگاه پرداخت امن و تنوع کتب می‌توانند تجربه‌ی لذت بخشی از یک خرید اینترنتی را برایتان ایجاد کنند.

اهمیت استفاده از کتاب‌های کمک درسی

در حال حاضر کتاب‌های کمک درسی جزء بهترین ابزارهای آموزش محسوب می‌شوند؛ زیرا در کتاب‌های درسی امکان باز کردن بسیاری از نکات و مسائل وجود ندارد. به همین جهت از این کتاب‌ها کمک می‌گیرند تا با باز کردن مسائل و شرح آنها به صورت کامل و دقی، دانش آموزان این مطالب را به شکل بهتر بیاموزند.

نکته مهم این است که در حال حاضر انبوهی از کتاب‌های کمک درسی در بازار وجود دارند که تهیه کتاب‌های کاملاً استاندارد، کاری بسیار سخت و پیچیده می‌باشد. 

معمولاً در کتاب‌های کمک درسی، همه نکات مربوط به دروس به صورت قدم به قدم ذکر می‌گردد تا دانش‌آموزان پس از تسلط بر یک مرحله به مرحله دیگر مراجعه کنند.

مهمترین دلایل اهمیت استفاده از کتاب‌های کمک درسی عبارتند از:

  • وجود نقص در برخی از کتب درسی
  • مقرون به صرفه بودن کتاب‌ها از لحاظ آموزش
  • دسترسی به کیفیت بالای مطالب در کتاب‌های کمک درسی
  • پرداختن به همه نکات ریز و درشت موجود در کتاب‌های درسی به طور مفصل
  • کمک به آموزش آسان‌تر در شرایط آنلاین و غیر حضوری
برترین ناشران کمک آموزشی ایران

معرفی ناشران برتر در زمینه کتاب‌های کمک آموزشی

در حال حاضر انتشارات های زیادی در داخل کشور فعال هستند که به دلیل  استقبال زیاد از کتاب‌های کمک ‌درسی مراکز زیادی در این حوزه وارد شده‌اند.

معرفی ناشران برتر حوزه کتاب‌های کمک آموزشی به شرح ذیل می‌باشد:

انتشارات خیلی سبز

این انتشارات کتاب‌های بسیار زیادی از دوران دبستان تا کنکور ارائه می‌کند. نگاه این ناشران به کتاب‌های درسی موجب افزایش جذابیت ظاهری کتاب‌ها و درک بهتر مطالب شده، این انتشارات برای پاسخگوی به تمامی دانش آموزان اقدام به نشر کتاب‌های نردبان و تیزهوشان خیلی سبز و کتاب‌های جمع‌بندی با درسنامه‌های فوق فشرده، مناسب برای ماه‌های پایانی کنکور کرده است.

انتشارات مبتکران

کتاب‌های مبتکران بسیار گسترده هستند و در کلیه حوزه‌ها از کتاب‌های کودک و نوجوان تا کتاب‌های دانشگاهی را پوشش می‌دهند. اما مهم‌ترین محصولات ارائه شده توسط این انتشاراتی کتاب های تست آن که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته، همچنین این انتشارات با ارائه کتاب‌های رشادت، مرشد و فیل سعی کرده نیاز همه دانش آموزان را برطرف کند.

انتشارات مهر و ماه

در ابتدای تاسیس هدف انتشارات، کتاب‌های کمک آموزشی باکیفیت بود؛ اما در سال‌های اخیر علاوه بر کتاب‌های کمک آموزشی، کتاب‌های جامع و همچنین کتاب‌های لقمه و لقمه طلایی مهروماه و کتاب‌های جمع‌بندی به دانش آموزان برای برنامه‌ریزی بهتر کمک می‌نماید.

نشر الگو

نشر الگو از ابتدا اقدام به تولید کتاب‌های خاص و سطوح بسیار بالا کرده و با ارائه کتاب‌های مختلفی مانند کتاب‌های سه بعدی، موضوعی و موج آزمون سعی دارد، تا به شکل کاملاً حرفه‌ای بخش‌های مختلف کتاب‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

انتشارات گاج

انتشارات گاج به صورت کاملاً تخصصی در حوزه کتاب‌های کمک آموزشی از سطوح ابتدایی تا کنکور فعال است. کلیه کتاب‌هایی که در این انتشاراتی ارائه می‌گردد، به صورت کامل به همراه درسنامه و تست‌های طبقه بندی شده و پاسخنامه می‌باشد. با ارائه کتاب‌های خاص مانند خط ویژه و یا دور دنیا در ۴ ساعت کمک می‌کند تا دانش آموزان کنکوری بتوانند با سرعت بالاتری اطلاعات خود را مرور و بررسی نمایند.

انتشارات کارنامه کتاب

اگر از دانش‌آموزان رشته هنر باشید، بی‌شک انتشارات کارنامه کتاب را می‌شناسید. یک انتشارات تخصصی برای کنکور هنر که با ارئه کتب آموزشی، وبینار و مشاوره اقدام به راهنمایی کنکوری‌های هنر کرده است.

ویژگی بهترین منابع کنکور

از نگرانی‌های رایج بین داوطلبان و خانواده‌های آنها، تغییرات کتاب‌های درسی و تغییر منابع کنکور است.

در واقع شناخت بهترین منابع کنکور می‌تواند تا حد زیادی این استرس‌ها و نگرانی‌ها را کاهش دهد.

اگر بخواهیم خیلی ساده با مقوله کنکور برخورد کنیم، باید بگوییم که هر داوطلب برای رسیدن به موفقیت به سه فاکتور مهم نیاز دارد.

  • منبع خوب و معتبر
  • برنامه خوب و مرتب
  • داشتن انگیزه و تلاش

این سه فاکتور جزء مهم‌ترین عواملی است که در داوطلبین تاثیر می‌گذارد. در این بخش قصد داریم به بررسی ویژگی های یک منبع خوب و معتبر برای شروع یک تلاش و پشتکار با برنامه‌ریزی اشاره کنیم.

متاسفانه سیل تبلیغات فراوان و همچنین وجود منابع بسیار زیاد، افراد را در هنگام انتخاب بهترین منابع کنکور دچار سردرگمی کرده و نتیجه این سردرگمی‌ها خستگی و از دست رفتن انرژی می‌باشد.

بهترین منابع کنکور دارای ویژگی‌های زیر هستند:

پوشش کامل مطالب

منابع خوب باید بتوانند تمامی مباحث کتاب‌های درسی را پوشش دهند و نیاز به تهیه چندین کتاب برای یک مبحث نیست‌.

آموزش مفهومی

از آن جا که سوال‌های کنکور در سال‌های اخیر به صورت کاملا مفهومی و شهودی است، انتخاب منابعی که بدین صورت به آموزش نکات مهم در کتاب‌ها بپردازند، کمک زیادی به بالاتر بردن مهارت دانش آموزان دارد.

ارائه راه‌کارهای ساده و کوتاه

مدیریت کردن زمان سر جلسه کنکور و در سایر آزمون‌ها جزء مهم‌ترین مهارت‌هایی است که توسط این منابع باید به دانش آموزان آموزش داده شود در واقع منابع کنکور باید با ارائه راه‌کارهای ساده و کوتاه مسیر رسیدن به جواب را برای دانش آموز با سرعت بیشتری پیش ببرد.

زمان مناسب تدریس و آموزش

از مهم‌ترین آیتم‌هایی که در هنگام انتخاب منابع کنکور باید مورد توجه قرار بگیرد، حجیم نبودن این کتاب‌ها است. حجم زیاد کتاب موجب خسته کنندگی و ایجاد استرس و اضطراب در داوطلب می‌گردد.در نتیجه کتاب‌هایی با منابع خوب و طول مناسب نقش بیشتری در آماده سازی داوطلب دارد.

خرید بهترین کتاب‌های کمک آموزشی از یونیکتاب

در حال حاضر به دلیل افزایش بسیار زیاد منابع درسی بسیاری از دانش ‌آموزان به دنبال تهیه کتاب‌های کمک‌درسی معتبر هستند. یونیکتاب با ارائه یک سایت معتبر و قرار دادن تمامی منابع کتاب‌ها در سایت امکان دسترسی و خرید راحت‌تر را برای دانش آموزان فراهم کرده است.

این مجموعه به عنوان یک مرجع معتبر به شکل پویا، لیست تمامی کتاب‌ها را در اختیار دانش آموزان و داوطلبین کنکور قرار می‌دهد.

یک دلیل انتخاب این مجموعه برای خرید اینترنتی کتاب کمک درسی ارائه یک بستر ایده‌آل برای خرید به همراه برخی از تخفیفات است.

امکان ارسال کتاب‌های خریداری شده از طریق سایت و یا تلفن در کمترین روز کاری، جزء مهم‌ترین ویژگی‌های سایت یونیکتاب است که مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.