معرفی بهترین کتاب های کمک درسی پنجم دبستان

فهرست مطالب:

دانش آموزان در پایه پنجم دبستان، علاوه بر کتاب های درسی، نیاز به کتاب های کمک درسی نیز دارند تا بتوانند مفاهیم و مطالب درسی را بهتر و عمیق تر یاد بگیرند. بدیهی است که برای یادگیری مفاهیم این پایه، نیاز به حل تمرین ها و مثال های مختلفی دارید که می توانید آن ها را در کتاب های آموزشی پیدا کنید. در همین راستا به معرفی بهترین کتاب های آموزشی پنجم دبستان می پردازیم تا بتوانید بهترین نمونه ها را در میان آن ها پیدا کند.

هرکدام از کتاب های معرفی شده را که خواستید از یونیکتاب خریداری کنید. از مهمترین خدمات این مجموعه خرید کتاب کمک درسی و خرید کتاب کنکور با تخفیف و ارسال رایگان می باشد. علاوه بر این، کتاب سفارشی شما خیلی سریع به دست تان می رسد و می توانید پرداخت درب منزل داشته باشید.

لیست کتاب های آموزشی پنجم دبستان

در مقطع دبستان، هرچه به سراغ پایه های بالاتر برویم، به مرور سختی مطالب بیشتر می شود، به گونه ای که می توانند دانش آموزان را به چالش بکشند. در پایه های بالاتر تنوع مطالب و حجم آن ها نیز بیشتر می شود، به همین خاطر دانش آموز باید زمان بیشتری را برای مطالعه آن ها اختصاص داده و تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بتواند به خوبی از پس آن ها برآید. در سال های گذشته، تمرکز عمده ناشران کتاب های درسی بر روی مقطع متوسطه دوم و کتاب های کنکوری بود، اما امروزه این نگرش تغییر کرده است.

ناشران نیز به این نتیجه رسیده اند که دانش آموز باید از پایه قوی باشد تا بتواند در آینده و آزمون کنکور سراسری نیز عملکردی قابل قبول داشته باشد. همین امر باعث شده تا ناشران مختلف به تألیف و تدوین کتاب های آموزشی برای پایه های ابتدایی بپردازند. به دلیل الزام یادگیری دانش آموزان در این پایه ها، تنوع کتاب های کمک درسی نیز بسیار گسترش پیدا کرده و انتخاب یک کتاب کاربردی و مفید، از میان آن ها سخت شده است. در ادامه به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی پنجم دبستان می پردازیم تا شما بتوانید با به دست آوردن اطلاعات کافی در این زمینه، انتخاب هوشمندانه و دقیقی داشته باشید.

1- درس ریاضی

ریاضی یکی از مهم ترین دروس در پایه دبستان محسوب می شود که والدین و معلمان توجه بسیار ویژه ای نسبت به آن دارند. برای اینکه دانش آموز بتواند به خوبی از پس یادگیری تمام مباحث این درس برآید، نیاز به منابع درسی متنوع و کاربردی در این زمینه دارد. بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی پنجم دبستان را در ادامه این قسمت به شما معرفی می کنیم.

1-1- ریاضی پنجم دبستان سیر تا پیاز گاج

این کتاب یک منبع کمک درسی جامع و کامل برای ریاضی پنجم دبستان محسوب می شود که تمام نکات مهم و کاربردی فصل های مختلف را در درس نامه خود توضیح داده است. نمونه سؤالات تستی و همچنین آزمون های ارزیابی در پایان هر فصل، از بخش های دیگر این کتاب هستند. این کتاب برای داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان نیز بسیار کاربردی است.

ریاضی پنجم ابتدایی سیر تا پیاز گاج

خرید کتاب ریاضی پنجم ابتدایی سیر تا پیاز گاج

1-2- ریاضی پنجم دبستان کتاب کار خیلی سبز

در این کتاب درس نامه های مختصر و مفیدی ارائه شده که تمام نکات کتاب در آن ها موجود است. سؤالات، تمرین ها، پرسش ها و تست های متنوعی در این کتاب جهت یادگیری بیشتر هرچه دانش آموزان ارائه شده است. برخلاف کتاب های کار، انتشارات خیلی سبز در این کتاب کلید و پاسخ سؤالات را قرار داده است.

کار ریاضی 5 خیلی سبز

خرید کتاب کار ریاضی پنجم ابتدایی خیلی سبز

1-3- ریاضی پنجم دبستان کارپوچینو گاج

درس نامه ای جامع و خلاصه در این کتاب وجود دارد که تمام مباحث کتاب درسی را پوشش داده است. در این محصول با انواع مختلفی از سؤالات رو به رو می شوید که در راستای آزمودن مهارت دانش آموزان ارائه شده اند. نمونه سؤالات امتحانی برای نوبت اول و دوم، تکمیل کننده پکیج این کتاب هستند.

کارپوچینو ریاضی پنجم ابتدایی گاج

خرید کتاب کارپوچینو ریاضی پنجم ابتدایی گاج

1-4- ریاضی پنجم دبستان شاهکار کلاغ سپید

این کتاب کمک ویژه ای به دانش آموزان برای کسب یک نتیجه عالی در امتحانات می کند. بخش های مختلف این کتاب را درس نامه کامل و جامع، مسائل و تمرین های متنوع، نمونه سؤالات امتحانی پر تکرار به همراه پاسخنامه، تشکیل داده اند.

کار ریاضی 5 کلاغ سپید

خرید کتاب شاهکار ریاضی پنجم ابتدایی کلاغ سپید

2- درس فارسی

فارسی نیز از دیگر دروسی است که برای یادگیری بهتر مطالب آن به کتاب های کمک درسی نیاز است. با در اختیار داشتن یک منبع کمکی کاربردی و مفید، دانش آموزان می توانند به راحتی از پس امتحانات نوبت اول و دوم این درس برآیند.

2-1- فارسی پنجم دبستان کتاب کارپوچینو گاج

در این کتاب تمام مباحث و مطالب فارسی پنجم دبستان که دانش آموز به آن ها نیاز دارد ارائه شده اند. درس نامه های جامع این کتاب تمام مباحث درسی را به خوبی پوشش داده اند. نمونه های مختلف سؤالات و تمرین های متنوع نیز تکمیل کننده پکیج این کتاب کمکی هستند.

کارپوچینو فارسی پنجم ابتدایی گاج

خرید کتاب کارپوچینو فارسی پنجم ابتدایی گاج

2-2- فارسی پنجم دبستان کتاب کار خیلی سبز

در این محصول خیلی سبز، درس نامه ای کاربردی و مختصر وجود دارد که باعث یادگیری دقیق تر و بیشتر می شود. سؤالات متعدد و متنوعی در قالب های گوناگون در بخش های بعدی این کتاب وجود دارند که به ارتقای مهارت دانش آموزان کمک ویژه ای می کنند.

کتاب کار فارسی پنجم ابتدایی خیلی سبز

خرید کتاب کار فارسی پنجم ابتدایی خیلی سبز

2-3- فارسی پنجم دبستان رشادت مبتکران

درس نامه این کتاب جامع و کامل دقیقا مطابق با تغییرات کتاب درسی است. در این محصول سؤالات تستی و تشریحی در سطوح مختلف با طبقه بندی میزان سختی وجود دارد که برای انواع دانش آموزان مناسب هستند. این کتاب برای آمادگی هرچه بیشتر دانش آموزان، نمونه سؤالات امتحانی و همچنین بخش جمع بندی نیز ارائه داده است.

آموزش و آزمون فارسی پنجم ابتدایی رشادت مبتکران

خرید کتاب فارسی پنجم دبستان رشادت مبتکران

3- درس علوم

از دیگر دروس پایه و اساسی پنجم دبستان، علوم تجربی است. در این درس دانش آموزان به آزمایشات علمی مختلف می پردازند، به همین دلیل می توان گفت علوم تجربی، یکی از جذاب ترین دروس این پایه به شمار می رود. برای اینکه مطالب و مباحث این پایه به صورت دقیق و عمیق در ذهن دانش آموز جای بگیرند، به کتاب های کمک درسی متنوعی نیاز است که در ادامه چند نمونه از بهترین های آن ها را معرفی می کنیم.

3-1- علوم پنجم دبستان سیر تا پیاز گاج

در این محصول از گاج، درس نامه ای کامل و جامع وجود دارد که تمام نکات مهم درسی علوم را در خود جای داده است. انواع سؤالات تستی و تشریحی به همراه پاسخنامه، بخش ارزیابی این کتاب را تشکیل داده اند. تعدد بالای سؤالات و سطح استاندارد آن ها، باعث شده تا این کتاب تبدیل به یک منبع درسی مفید برای آزمون مدارس تیزهوشان شود.

خرید کتاب سیر تا پیاز علوم پنجم ابتدایی گاج

3-2- علوم پنجم دبستان رشادت مبتکران

این کتاب با زبانی بسیار ساده و روان، به ارائه یک درس نامه از مباحث کتاب درسی پرداخته است. ساختار این کتاب و تصاویر به کار برده شده در آن بسیار جالب بوده و می تواند توجه دانش آموز را به خود جلب کند. سؤالات متنوع در قالب تست و تمرین، تکمیل کننده این کتاب هستند.

خرید کتاب علوم پنجم دبستان رشادت مبتکران

3-3- علوم پنجم دبستان کتاب کار خیلی سبز

در این کتاب تنوع بسیار بالایی از سؤالات و تمرین ها وجود دارد که می تواند نیاز دانش آموز را در این زمینه به صورت کامل تأمین کند. در کنار درس نامه جامع و کاربردی، نمونه سؤالات امتحانی نیز برای آمادگی هرچه بیشتر دانش آموزان ارائه شده اند.

خرید کتاب کتاب کار علوم پنجم ابتدایی خیلی سبز

جمع بندی

در ابتدای هر سال تحصیلی، باید برای انتخاب و تهیه منابع و کتاب های کمک درسی اقدام کرد تا دانش آموز بتواند از همان ابتدای سال، تمام مطالب را به صورت دقیق یاد بگیرد. هنگام خرید کتاب های کمک درسی پنجم دبستان، با گزینه های متنوع و مختلفی روبه رو می شوید که انتخاب از میان آن ها، کار بسیار دشواری است. در قسمت های قبل، به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی پنجم دبستان پرداختیم تا شما با بهترین ها در این زمینه آشنا شده و بتوانید کتاب های مورد نیاز خود را بدون دغدغه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.