معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی چهارم دبستان

فهرست مطالب:

بعد از گذر از پایه سوم دبستان که دانش آموزان وارد فاز جدیدی از تحصیل می شوند، همه چیز برای آن ها حالت جدی تری به خود می گیرد. این روند جدی شدن صعودی بوده و با بالا رفتن پایه های تحصیلی بیشتر می شود. پایه چهارم چند درجه از پایه قبلی خود دشوارتر بوده و نیاز به تلاش و همچنین تمرین بیشتری دارد. دانش آموزان در این پایه باید تمام توان خود را به کار بگیرند تا بتوانند آن را با موفقیت پشت سر بگذارند. کتاب های کمک درسی متنوعی برای پایه چهارم دبستان به چاپ رسیده که در امر آموزش به دانش آموزان کمک ویژه ای می کند. به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه این مطلب معرفی بهترین کتاب های آموزشی چهارم دبستان که طرفداران بسیار زیادی نیز دارند، انجام شده است.

برای خرید کتاب کمک درسی در این مقطع می توانید از یونیکتاب سفارش دهید. این مجموعه تخفیف های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد و هر کتابی را که سفارش دهید به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.

لیست بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

پایه چهارم با پایه های پیش از خود تفاوت های ویژه ای دارد. در این پایه، دروس مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان به فهرست دروس پایه قبلی اضافه شده و همین امر باعث شده تا دانش آموزان مجبور شوند فرصت مطالعه خود را بین هفت درس این پایه تقسیم کنند. در صورتی که دانش آموزان نتوانند به خوبی برای مطالعه این دروس برنامه ریزی کنند، ممکن است با محدودیت زمانی رو به رو شده و نتوانند به خوبی از پس همه آن ها برآیند. در چنین مواقعی کتاب های کمک درسی، یک یاری دهنده مؤثر محسوب می شوند که می توانند به دانش آموزان کمک کنند.

اغلب ناشرانی که در سال های گذشته تمرکز خود را بر روی دروس پایه های بالاتر گذاشته بودند، امروزه به تدوین و تألیف کتاب های متنوعی برای مقطع دبستان نیز پرداخته اند. در همین راستا تنوع کتاب های کمک درسی برای پایه چهارم و سایر پایه های دبستان، بسیار زیاد شده است. همین امر باعث شده تا انتخاب بهترین نمونه از بین مدل های مختلف کتاب های موجود، کار دشواری باشد. در این راستا به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان می پردازیم تا دانش آموزان بتوانند در ابتدا با خود شناسی و نیاز شناسی و سپس اطلاعات ارائه شده در این قسمت، مناسب ترین و بهترین کتاب های کمک درسی را برای خود خریداری کنند.

1- درس ریاضی

یکی از مهمترین دروسی که در مقطع چهارم دبستان وجود دارد و اکثر دانش آموزان از آن فراری هستند، درس ریاضی است. داشتن کتاب کار برای این درس خیلی می تواند در فهم و یادگیری دانش آموزان تاثیر بگذارد. در ادامه مهمترین کتاب های کار و آموزشی برای درس ریاضی چهارم دبستان را به شما معرفی می کنیم.

– کتاب ریاضی سیر تا پیاز گاج چهارم دبستان

این کتاب برای انتشارات گاج است که یک نمونه کامل از آموزش و ارزیابی ریاضی است. تمام اصطلاحات و مفاهیم ریاضی چهارم دبستان در این کتاب به صورت کامل آموزش داده شده اند که از طریق سؤالات تستی و تشریحی متنوع و همچنین پاسخنامه تشریحی، در ذهن دانش آموز تثبیت می شوند.

کتاب ریاضی سیر تا پیاز گاج چهارم دبستان

خرید کتاب ریاضی سیر تا پیاز گاج چهارم دبستان

– کتاب کار ریاضی چهارم دبستان انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز این منبع کمک آموزشی کامل و همه چیز تمام از درس نامه و تمرین را منتشر کرده که می تواند کمک ویژه ای در ارتقای سطح آموزشی دانش آموز بکند. درس نامه این کتاب شامل تمام نکات مهم و آموزشی کتاب درسی شده و پرسش های آن نیز همه مطالب درسی را پوشش داده اند.

کتاب کار ریاضی چهارم ابتدایی خیلی سبز

خرید کتاب کار ریاضی چهارم دبستان خیلی سبز

– کتاب ریاضی چهارم دبستان شاهکار کلاغ سپید

بخشی از این کتاب به درس نامه کامل و کاربردی اختصاص داده شده که تمام نکات و مفاهیم کتاب ریاضی درسی را آموزش داده است. بخش دیگری نیز مربوط به تمرین های طبقه بندی شده و آزمون های ارزیابی است که کمک می کند تا دانش آموز بهترین نتیجه را از امتحانات خود کسب کند.

شاهکار ریاضی چهارم ابتدایی کلاغ سپید

خرید کتاب شاهکار ریاضی چهارم ابتدایی کلاغ سپید

– ریاضی چهارم دبستان کارپوچینو گاج

درس نامه جامع و مفیدی در این کتاب وجود دارد که تمام نکات مهم کتاب درسی در آن ارائه شده است. این کتاب تنوع بالایی در سؤالات داشته و شما می توانید مدل های مختلفی را در آن پیدا کنید که در راستای ارزیابی و همچنین ارتقای سطح دانش آموز آورده شده اند.

کارپوچینو ریاضی چهارم ابتدایی گاج

خرید کتاب کارپوچینو ریاضی چهارم ابتدایی گاج

2- درس علوم

علوم یکی از دروسی است که برای اکثر دانش آموزان بسیار جذاب است چرا که به صورت عملی یک سری آزمایش ها را انجام می دهند و نکات جدیدی را یاد میگیرند. برای اینکه دانش آموز در این زمینه قوی باشد کتاب های کمک درسی که برای علوم منتشر شده رادر ادامه به شما معرفی می کنیم.

– کتاب علوم چهارم ابتدایی کارپوچینو گاج

در این کتاب با انواع مختلفی از سؤالات متنوع رو به رو هستید که هم جنبه آموزشی و هم جنبه آزمایشی دارند. درس نامه این کتاب، کوچک ترین نکات را نیز از قلم نینداخته و به صورت تمام و کمال، به آموزش مفاهیم علوم تجربی چهارم دبستان پرداخته است.

کارپوچینو علوم چهارم ابتدایی گاج

خرید کتاب علوم چهارم ابتدایی کارپوچینو گاج

– کتاب علوم چهارم ابتدایی سری IQ گاج

با کمک این کتاب دانش آموز می تواند استعداد نهفته خود در درس علوم تجربی را شکوفا کرده و تمام مفاهیم کتاب را بهتر و بیشتر درک کند. این محصول برای افرادی که سطح بالاتری دارند مناسب است تا بتوانند خود را برای شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان آماده کنند.

IQ تیزهوشان چهارم ابتدایی گاج

خرید کتاب IQ تیزهوشان چهارم ابتدایی گاج

– کتاب کار علوم چهارم ابتدایی خیلی سبز

این محصول به ارائه یک درس نامه جامع و آموزشی پرداخته است که می تواند تأثیر زیادی در میزان یادگیری دانش آموزان بگذارد. سؤالات و تمرین های متنوعی در این کتاب ارائه شده است که باعث درک عمیق و بهتر دانش آموزان می شود.

کتاب کار علوم چهارم ابتدایی خیلی سبز

خرید کتاب کار علوم چهارم ابتدایی خیلی سبز

3- درس فارسی

درس فارسی یکی دیگر از کتاب هایی اس که در چهارم دبستان حتما باید والدین آن را جدی بگیرند چرا که فکر می کنند درس راحتی است. کتاب های کمک درسی که برای این درس وجود دارند شامل موارد زیر می شوند.

– کتاب کار فارسی چهارم دبستان خیلی سبز

در این کتاب درس نامه بسیار مفیدی وجود دارد که پوشش دهی کاملی داشته و تمام نکات کتاب درسی را در خود جای داده است. این درس نامه آموزشی با زبانی روان نوشته شده تا مورد پسند دانش آموزان واقع شود. تمرین ها و سؤالات متنوعی در سبک های مختلف نیز برای ارزیابی دانش آموز، در این کتاب وجود دارند.

کتاب کار فارسی چهارم ابتدایی خیلی سبز

خرید کتاب کار فارسی چهارم دبستان خیلی سبز

– کتاب فارسی چهارم دبستان کارپوچینو گاج

این کتاب به شیوه ای کاملا خلاقانه طراحی شده و ساختار بسیار جذابی دارد. درس نامه های جامعی در این محصول ارائه شده اند که می توانند تمام بخش های کتاب درسی را پوشش دهند. در نهایت با تمرین ها و پرسش های موجود در این کتاب، دانش آموز می تواند به ارزیابی مهارت و اطلاعات خود بپردازد.

کارپوچینو فارسی چهارم دبستان گاج

خرید کتاب کارپوچینو فارسی چهارم دبستان گاج

– کتاب فارسی چهارم دبستان سری IQ گاج

این کتاب سطح آموزشی و ارزیابی بالایی داشته و دقیقا مناسب دانش آموزانی است که قصد دارند در آینده در آزمون ورودی تیزهوشان شرکت کنند. سایر دانش آموزان نیز می توانند با کمک این کتاب که درس نامه ها سؤالات متنوع و جذابی دارد، می توانند به ارتقای سطح خود در درس فارسی بپردازند.

جمع بندی

به علت تنوع بسیار بالا در زمینه کتاب های کمک درسی و همچنین تنوع در نحوه تدریس معلمان، انتخاب یک کتاب آموزشی مناسب برای کودکان دبستانی کار بسیار دشواری شده است. در صورتی که بخواهید به انتخاب بهترین نمونه ها در این راستا بپردازید، باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. انتخاب کتاب کمک درسی باید متناسب با نیاز دانش آموز و همچنین عادات مطالعه او انجام شود تا بیشترین سطح تأثیرگذاری را به همراه داشته باشد. در همین راستا در قسمت های قبل به معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی چهارم دبستان پرداختیم تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تر و بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.