معرفی به روز ترین ناشران کتاب های دانشگاهی

فهرست مطالب:

انتشارات بسیار زیادی کتاب دانشگاه چاپ و نشر می کنند و در هر رشته دانشگاه کتاب های زیادی وجود دارد. در این زمان است که انتخاب بین انتشارات ها اهمیت پیدا می کند. در این مطلب به روز ترین و بهترین انتشارات های کتاب دانشگاهی معرفی شده اند. شما بعد از خواندن این مقاله می توانید به صورت حضوری و یا با خرید آنلاین کتاب دانشگاهی، کتاب دانشگاهی مد نظر خود را تهیه کنید.

انتشارات دانشگاه تهران

این انتشارات یکی از قدیمی ترین انتشارات های کشور است که از سال 1325 به صورت تخصصی در زمینه نشر کتب دانشگاهی فعالیت می کند. در حال حاضر بیشتر از 5 هزار کتاب دانشگاهی توسط این انتشارات منتشر شده است.

کتاب های این انتشارات تالیفی و ترجمه شده هستند. کتاب های تالیفی توسط بهترین اساتید دانشگاه تهران نوشته می شوند و محتوایی کاملا علمی و جامع دارند. به همین دلیل بسیاری از اساتید دانشگاه، خرید کتاب از این انتشارات را به دانشجویان پیشنهاد می دهند.

نشر دانشگاه شهید بهشتی

این انتشارات نیز از سال 52 در زمینه نشر کتب دانشگاهی فعالیت دارد و کتاب های بسیار زیادی را به صورت تالیفی یا ترجمه شده منتشر کرده است. این انتشارات در حال حاضر با نام مرکز چاپ و انتشارات در کشور فعالیت می کند.

انتشارات جنگل

این انتشارات دارای یک تیم 500 نفره است و یکی از معروف ترین انتشارات در کشور به خصوص در زمینه های حقوقی، کسب و کار و زبان های خارجی است. از مهم ترین ویژگی های این انتشارات می توان به کیفیت بسیار بالای کتاب های چاپ شده توسط آن اشاره کرد که به دلیل استفاده از مدرن ترین دستگاه های چاپ و بهترین کاغذ و جوهر حاصل می شود.  

این انتشارات کتاب هایی به زبان آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی در کنار کتاب های روانشناسی، حقوقی، بیزینس و فرهنگ لغت ها چاپ می کند. همچنین بسیاری از مجلات و مقالات خارجی توسط این انتشارات در کشور منتشر می شوند.

نشر صفار

عمده فعالیت این انتشارات در زمینه کتاب های علوم پایه، مهندسی و فنی است. بسیاری از کتاب های ریاضی دانشگاهی توسط این انتشارات چاپ شده اند. نشر صفار کتاب های زیادی نیز در رشته های فیزیک، حسابداری و ریاضی منتشر کرده است.

انتشارات چتر دانش

این انتشارات مختص دانشجویان حقوقی است. بسیاری از کتاب های رشته های حقوقی توسط انتشارات چتر دانش منتشر می شوند. در واقع این انتشارات در این زمینه پیشگام در کشور است و به روز ترین کتاب های دانشگاهی حقوقی ایران و جهان را چاپ و منتشر می کند.

انتشارات سمت

این انتشارات از سال 82 آغاز به فعالیت کرده و در همین مدت بیشتر از 2500 کتاب دانشگاهی به چاپ رسانده است. انتشارات سمت را می توان مهم ترین و معروف ترین ناشر کتاب های دانشگاهی علوم انسانی و اسلامی دانشگاهی دانست.

این انتشارات کتاب هایی در زمینه اقتصاد، علوم سیاسی، اقتصاد، حسابداری و باستان شناسی نیز منتشر کرده است. از مهم ترین ویژگی های انتشارات سمت می توان به قیمت پایین تر کتاب های آن نسبت به ناشران دیگر اشاره کرد.

انتشارات فاطمی

این انتشارات نیز با بیش از 40 سال سابقه، از قدیمی ترین انتشارات کتاب های دانشگاهی در کشور به شمار می رود. انتشارات فاطمی بیشتر از 2000 کتاب در رشته های مختلف منتشر کرده است. این انتشارات در سال 97 به عنوان ناشر برگزیده کشور انتخاب شده است.

انتشارات جهاد دانشگاهی

عمده فعالیت این انتشارات در زمینه فنی و مهندسی است. بسیاری از کتاب های برتر جهان در این زمینه توسط نشر جهاد دانشگاهی ترجمه و منتشر شده اند. کتاب های تالیفی این انتشارات نیز رضایت دانشجویان زیادی را جلب کرده اند و چندین جایزه مختلف کسب کرده اند.

انتشارات آزاده

انتشارات آزاده که با نام راهیان ارشد نیز شناخته شده است، کتاب های بسیار زیادی برای تمام مقاطع دانشگاهی و کنکورهای مختلف در این مقطع دارد. این انتشارات دارای کتاب های تالیفی و ترجمه زیادی در رشته های مختلف مانند پزشکی، علوم انسانی، علوم سیاسی، رشته های فنی و مهندسی و زبان های خارجی است.

نشر پوران پژوهش

کتاب های این انتشارات برای آمادگی برای کنکور ارشد و دکتری استفاده می شوند. تخصص این انتشارات در این زمینه بوده و بیشتر از 200 کتاب برای کنکور رشته های مختلف چاپ کرده است. این انتشارات علاوه بر کتاب  دانشگاهی، فیلم های آموزشی برای رشته های مختلف منتشر می کند. بیشتر از 50 فیلم آموزشی توسط این انتشارات به منظور آمادگی برای کنکور منتشر شده است.

کتاب های این نشر علاوه بر کیفیت چاپ بالا، قیمت مناسبی دارند و همچنین دقت علمی محتوای کتاب ها نیز بسیار بالا است. کتاب های نشر پوران پژوهش در تمام رشته های پزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه موجود هستند.

انتشارات گسترش علوم پایه

این انتشارات نیز در زمینه آمادگی برای کنکور ارشد و دکتری فعالیت کرده و در کنار آن کتاب دانشگاهی نیز منتشر می کند. این انتشارات کتاب هایی در زمینه علوم کامپیوتر، ریاضی و آمار، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک و علوم پایه منتشر کرده است. تالیف کتاب های این انتشارات بر عهده اساتید دانشگاه های برتر کشور مانند دانشگاه امیر کبیر است.

خرید کتب دانشگاهی

یونیکتاب یک بانک کتاب دانشگاه است که امکان خرید آنلاین کتاب دانشگاهی را برای دانشجویان فراهم کرده است. کتاب های انتشارات مختلف و رشته های گوناگون در این سایت قابل خریداری است. در این سایت برخلاف بسیاری از مراجع دیگر، امکان خرید کتاب دانشگاهی با تخفیف نیز فراهم است و کتاب های زیادی پایین تر از قیمت روی جلد به فروش می رسند. برای خرید کتاب دانشگاهی از یونیکتاب کلیک کنید.

شماره تماس: 02166969090

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.