معرفی کتاب های انتشارات ساد

فهرست مطالب:

معرفی کتاب های انتشارات ساد
شرکت در آزمون‌های تحصیلات تکمیلی برای ورود به مقاطع بالاتر همیشه برای دانشجویان حائز اهمیت است و موفقیت در این آزمون‌ها به‌عنوان مسیری برای رسیدن به اهداف بزرگ‌ترشان ارزش بسیار زیادی دارد. رشته روانشناسی یکی از رشته‌های پرطرفدار است که هر سال دانشجویان زیادی شانس خود را برای رسیدن به آن در مقطع ارشد و دکترا امتحان می‌کنند. به‌همین علت، نشرهای متنوعی اقدام به چاپ کتاب‌های درسی و کمک آموزشی کرده و هر کدام به‌دلیل ویژگی‌هایشان مورد توجه دانشجویان قرار می‌گیرند. انتشارات ساد، یکی از بهترین مراجع کتاب‌های کمک‌درسی روانشناسی است و شما می‌توانید کامل‌ترین کتب برای آماده‌سازی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکترا را مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از محصولات این انتشارات را به شما معرفی کنیم.

 

کتاب روانشناسی بالینی کارشناسی ارشد انتشارات ساد ویژه وزارت بهداشت

کتاب روانشناسی بالینی کارشناسی ارشد انتشارات ساد ویژه وزارت بهداشت

کتاب روانشناسی بالینی کارشناسی ارشد انتشارات ساد ویژه وزارت بهداشت چاپ سال 1398 در 294 صفحه به صورت کامل و جامع برای استفاده داوطلبین کارشناسی ارشد روانشناسی تهیه و نگارش شده است.

 

کتاب روانشناسی بالینی انتشارات ساد یکی از اولین نمونه‌های موجود در میان همتایان خودش است که در آن پاسخ تشریحی کامل به همراه منابع و نمونه سوالات هفت‌ سال اخیر کنکور وزارت بهداشت وجود دارد و مرجع بسیار خوبی برای داوطلبان این رشته پرطرفدار به شمار می‌آید. خصوصا اینکه منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت نسبت به منابع کنکور وزارت علوم ثبات بیشتری دارد و نهایتا هر سال ممکن است یکی یا دو مورد از کتاب‌های لیست منابع با تغییر مواجه شود. این در حالی است که منابع اصلی (کتاب خلاصه‌های روانپزشکی کاپلان و سادوک در ۳ جلد) همیشه از منابع اصلی است و داوطلبان آزمون تحصیلات تکمیلی رشته روانشناسی از این جهت با مشکلی رو به رو نمی‌شوند.
از آن‌جایی که میان داوطلبان ورود به این رشته، رقابت بسیار شدیدی بر سر کسب کرسی‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران، بهشتی، توانبخشی و انیستیتو روانپزشکی وجود دارد، ما می‌توانیم کتاب روانشناسی بالینی کارشناسی ارشد ویژه کنکور وزارت بهداشت را برای برتری شما بر رقبا، معرفی کنیم. شما با مطالعه دقیق و کامل این کتاب می‌توانید به‌ راحتی به کلیه سوالات بخش مربوطه در کنکور پاسخ داده و خیال خود را برای قبولی در یکی از چهار دانشگاه اول ایران راحت کنید.

 

کتاب مباحث اساسی در روانشناسی رشد انتشارات ساد

کتاب مباحث اساسی در روانشناسی رشد انتشارات ساد

کتاب مباحث اساسی در روانشناسی رشد انتشارات ساد یکی از کتاب‌های بسیار جامعی است که داوطلبان کنکور روانشناسی را برای پاسخ‌دهی سریع و دقیق به سوالات این درس آماده می‌کند

 

روانشناسی رشد یکی از شاخه‌های اصلی علم روانشناسی است که در آن تمامی تغییرات و حالات روانی فرد در طول زندگی‌اش مورد بررسی روانکاو قرار می‌گیرد. این مبحث در آزمون‌های استخدامی و آزمون‌های سراسری اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. بنابراین داوطلبان همواره به‌دنبال یک منبع جامع و کامل برای تقویت دانسته‌هایشان در این درس هستند.
کتاب مباحث اساسی در روانشناسی رشد انتشارات ساد یکی از کتاب‌های بسیار جامعی است که داوطلبان کنکور روانشناسی را برای پاسخ‌دهی سریع و دقیق به سوالات این درس آماده می‌کند. در حقیقت مولف این کتاب تلاش کرده تا اصلی‌ترین مباحث در این گرایش را به خوبی بررسی کند. علاوه‌بر جامعیت مطالب، نثر شیوای این کتاب نیز موجب شده که داوطلبان از بابت تفهیم و تثبیت مطالب به مشکل خاصی برنخورند. تمامی این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر باعث شده‌اند تا کتاب مباحث اساسی در روانشناسی رشد تبدیل به اولین انتخاب داوطلبان شود.

 

کتاب آسیب شناسی روانی روانشناسی مرضی

کتاب آسیب شناسی روانی روانشناسی مرضی

کتاب آسیب شناسی روانی روانشناسی مرضی جواد خلعتبری بر اساسDSM5 انتشارات ساد

 

مباحث حول محور آسیب‌شناسی روانی عمده‌ترین و اصلی‌ترین مطالب دوره کارشناسی و تحصیلات تکمیلی رشته روانشناسی را در بر می‌گیرد. یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی، کتاب آسیب شناسی روانی مرضی بر اساس DSM-5 است که توسط مولفین به‌نام این حوزه، دکتر جواد خلعتبری، اسحاق سام خانیان و دکتر شهره قربان شیرودی تالیف شده است. در این کتاب، داوطلبان رشته روانشناسی با عناوینی مانند کلیات تاریخچه آسیب شناسی روانی و روش‌های تحقیق در آن، استرس و روش‌های اصلی مقابله با آن، طبقه‌بندی تشخیص درمان روانی و ارزیابی آسیب، علائم و نشانه‌های روانپزشکی در فرد، نظریات مختلف اختلالات روانی و روش‌های درمان هر یک از آن‌ها، اختلال اضطرابی، اختلال خلقی، اسکیزوفرنی، اختلال وسواس، اختلال شخصیت، اختلال استرسی، اختلال روانی کودکان، اختلالات رشدی و عصبی – شناختی، اختلالات خواب، بیماری‌های مزمن، سایکوسوماتیک، اختلالات جنسی و راهکارهای عملی مقابله با انواع اختلالات روانی مواجه خواهند شد و می‌توانند در تک‌تک این مباحث به علم کافی برای پاسخ دادن به سوالات آزمون‌های سراسری برسند.

 

کتاب مباحث اساسی در روانشناسی شخصیت

کتاب مباحث اساسی در روانشناسی شخصیت

کتاب مباحث اساسی در روانشناسی شخصیت خلعتبری انتشارات ساد

 

یکی دیگر از کتاب‌های مهم و پرفروش انتشارات ساد، كتاب مباحث اساسی روانشناسی شخصيت است که در ۲۹۸ صفحه توسط گروهی از مولفین مشهور کشور برای استفاده داوطلبان و دانشجویان ارشد – دکتری رشته روانشناسی نگارش و تالیف شده است. در این کتاب، مباحثی همچون مقدمه‌ای بر شخصیت و نظریات حول محور آن، پدیدآیی و تحول شخصیت هر فرد، بنیادهای پایه‌ای و زیستی شخصیت، نظریات روان‌کاوانه فروید، نظریه روان‌شناسی فردی آدلر، نظریه نیازهای نابهنجار کارن هورنای، نیازهای آرمانی آریک فروم و … مورد بررسی جامع و کامل قرار گرفته است. داوطلبان مطالعه این کتاب، خیالشان از بابت یادگیری این درس راحت باشد.

 

کتاب مباحث اساسی در مبانی مشاوره و راهنمایی

کتاب مباحث اساسی در مبانی مشاوره و راهنمایی

مباحث اساسی در مبانی مشاوره و راهنمایی خلعتبری انتشارات ساد

 

این کتاب در ۱۴۴ صفحه به شکل جامع جهت استفاده داوطلبان کارشناسی ارشد روانشناسی توسط مولفین به‌نام کشور تالیف شده است و از آن‌جایی که مباحث مشاوره و راهنمایی، بخش مهمی از سوالات آزمون سراسری و استخدامی را در بر می‌گیرد، داوطلبین می‌توانند با مطالعه آن به سطح علمی بسیار خوبی دست پیدا کنند. در کتاب مباحث اساسی در مبانی مشاوره و راهنمایی انتشارات ساد، مباحث کلی و مهمی همچون تعاریف، تاریخچه و اهداف رشته راهنمایی و مشاوره، وظایف مشاور و خدمات او، مسئولیت کارکنان، روش‌‌های ارزیابی، روش‌های اجرایی مشاوره، مهارت‌ها و فنون، الگوهای راهنمایی، انواع روش‌های برخورد با مشکل، مشاوره گروهی، مشاوره شغلی، خانواده‌درمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره توانبخشی، مشاوره موسسات و سازمان‌ها، مشاوره مسائل شخصی و اخلاقی و ده‌ها عنوان دیگر مورد بررسی کامل قرار می‌گیرد.

کلام پایانی
موفقیت در آزمون‌های تحصیلات تکمیلی و استخدامی اتفاقی نیست و داوطلبان باید همپای دیگر رقیبان خود با استفاده از منابع معتبر و اصولی، مباحث را آموزش دیده و خود را برای پاسخ دادن به هر نوع سوالی آماده کنند. کتاب‌های انتشارات ساد یکی از بهترین منابعی است که می‌تواند یاری‌گر‌ داوطلبان در این مسیر آینده‌ساز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.