معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان

فهرست مطالب:

کودکان بعد از اینکه از دوره پیش دبستانی عبور می کنند، با ذوق و شوقی وافر و زیاد، به مقطع دبستان وارد می شوند. پایه اول ابتدایی برای آن ها سرشار از هیجان و یادگیری مطالب جدید است. در این سال تحصیلی آن ها در جمع و تفریق ریاضی و همچنین حروف الفبای فارسی غرق شده و شروع به یادگیری علم می کنند. برای اینکه کودکان بتوانند به خوبی از پس این پایه برآیند و زیر ساخت های آموزشی آن ها تکمیل شود، به غیر از کتاب های درسی، به کتاب های کمک آموزشی هم نیاز دارند. در همین راستا به معرفی بهترین کتاب های آموزشی اول دبستان می پردازیم تا شما بیشتر با آن ها آشنا شده و راحت تر بتوانید از میانشان انتخاب کنید.

در صورتی که هر کدام از کتاب های معرفی شده را انتخاب کردید، برای سفارش کتاب کمک درسی مورد نظرتان می توانید از یونیکتاب کمک بگیرید زیرا دارای تنوع زیادی از کتاب های کمک درسی و کمک آموزشی است که دارای تخفیف وارسال رایگان هستند.

لیست بهترین کتاب های آموزشی اول دبستان

امروز ناشرهای مختلفی در زمینه چاپ کتاب های کمک درسی و آموزشی فعالیت می کنند، به همین دلیل پیدا کردن و انتخاب یک کتاب مفید و کاربردی از میان آن ها، کار نسبتا دشواری است. شما باید در ابتدا نمونه های مختلف موجود را شناخته و سپس از میان آن ها انتخاب کنید. برای اینکه خرید هوشمندانه تری داشته و از آن رضایت کامل داشته باشید، در ادامه به معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی اول دبستان می پردازیم. در این پایه دانش آموزان، پنج درس اصلی ریاضی، علوم، فارسی، نگارش و قرآن را باید بخوانند و پشت سر بگذارند که برای هر کدام کتاب های کمک درسی متنوعی وجود دارد.

لیست بهترین کتاب های آموزشی اول دبستان

1- درس ریاضی

ریاضی اول دبستان مامان باباها خیلی سبزمحصولات خیلی سبز از نظر کیفیت و کاربرد، کاملا اثبات شده هستند. این کتاب نیز متناسب با نیاز دانش آموزان این پایه طراحی شده و برای آن ها کاملا مفید و کاربردی است.
کارپوچینو ریاضی اول دبستان گاجاین کتاب مخصوص کار و تمرین بیشتر دانش آموزان است. با توجه به اینکه مسائل و سؤالات در کتاب درسی محدود هستند، با این کتاب دانش آموز می تواند از طریق حل نمونه سؤالات مختلف و کار و تمرین بیشتر، مهارت خود را ارتقا دهد.

2- درس علوم

علوم اول ابتدایی کتاب کار خیلی سبزدر این کتاب با طراحی تصاویر مختلف و همچنین پرسش ها و سؤالات متنوع، تلاش شده تا مطالب و مفاهیم کتاب درسی به بهترین نحو آموزش داده شوند.
علوم اول ابتدایی کارپوچینو گاجسطح این کتاب برای تمام دانش آموزان پایه اول ابتدایی مناسب بوده و همه می توانند از آن استفاده کنند. در این کتاب تصاویر متعدد و جذابی برای جلب توجه کودکان استفاده شده که باعث یادگیری هر چه بیشتر و بهتر آن ها می شود.
علوم اول ابتدایی کلاغ سپیداز دیگر کتاب های کاربردی برای آموزش علوم اول ابتدایی، کتاب کلاغ سپید است که با شیوه ای بسیار تأثیرگذار، اقدام به آموزش مطالب این کتاب درسی نموده است.

[irp posts=”91988″]

3- درس فارسی

فارسی اول ابتدایی کارپوچینو گاجدر این کتاب هر آن چه که دانش آموز باید در فارسی اول ابتدایی یاد بگیرد، آموزش داده شده است. مهارت های خواندن، نوشتن، جمله سازی و… به خوبی در مجموعه کارپوچینو گاج بیان شده اند.
فارسی اول ابتدایی کتاب کار خیلی سبزاین کتاب در 200 صفحه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مهارت های مختلف دانش آموزان را در زمینه زبان آموزی ارتقا دهد.
فارسی اول ابتدایی شاهکار کلاغ سپیددر این کتاب نکات مهم و اصلی کتاب درسی به خوبی آموزش داده شده اند و از این رو می توان آن را یک مکمل کتاب درسی در نظر گرفت.
املا سبز اول ابتدایی راه اندیشهاین کتاب سعی کرده تا مهارت املای دانش آموز را از پایه تقویت کند. با این کتاب دانش آموز می تواند از ابتدا با نحوه صحیح نگارش کلمات به خوبی آشنا  شود.

4- کتاب جامع اول ابتدایی

کتاب جامع اول ابتدایی IQ گاجاین کتاب چهار درس ریاضی، علوم، فارسی و نگارش را به صورت کامل پوشش داده و برای دانش آموزان سخت کوش که سطح بالاتری دارند، کاملا مناسب است.

جمع بندی

پایه اول ابتدایی، یکی از مهم ترین پایه ها در طول تحصیل دانش آموزان است. اگر می خواهید که فرزندتان بتواند تمام پایه ها و مقاطع تحصیلی را به خوبی و با موفقیت پشت سر بگذارد، باید در این پایه شرایط خوبی را برای او فراهم کرده و به او کمک کنید تا بتواند مطالب را به صورت عمیق درک کند و یاد بگیرد. در چنین حالتی، دانش آموز می تواند از پایه، قوی رشد کرده و مهارت های خود را ارتقا دهد.

برای این کار شما باید کتاب ها و منابع آموزشی کاربردی و مفیدی را برای این پایه تهیه کنید تا فرزندتان از آن ها کمک بگیرند. در قسمت های قبلی به معرفی بهترین کتاب های آموزشی اول دبستان پرداختیم تا شما با کسب اطلاعات کافی در این زمینه، بتوانید کتاب های مفید و تأثیرگذاری را برای فرزندتان تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.