معرفی کتاب های انتشارات بنی هاشم

فهرست مطالب:

معرفی کتاب های انتشارات بنی هاشم

با تغییر نظام‌ آموزشی ایران، شرایط درس خواندن دانش‌آموزان نیز دچار تغییرات زیادی شد. در گذشته کتب درسی و سطح علمی کلی دانش‌آموزان به گونه‌ای بود که اصولا نیازی به کلاس‌های اضافه و کتاب‌های کمک آموزشی حس نمی‌شد و دانش‌آموزان می‌توانستند با تکیه بر کتاب‌های درسی در امتحانات موفق شوند. اما این روزها اوضاع کمی فرق کرده است. سطح علمی مدارس به ویژه در کلان‌شهرها پیشرفت چشمگیری داشته و دانش‌ آموزان برای اینکه از همتایان خود عقب نمانند، اغلب به روش‌های جانبی مانند کلاس‌های فوق برنامه، فیلم آموزشی و کتب کمک درسی روی می‌آورند. در همین راستا نشرهای علمی زیادی در سراسر کشور فعالیت خود را محدود به کتاب‌های کمک آموزشی علمی کرده‌اندو برای کیفیت بالای کتاب‌های اموزشی تلاش زیادی می‌کنند. انتشارات بنی هاشمی توانسته خود را به‌عنوان یک انتشارت باکیفیت و مرجع در زمینه کتاب‌های کمک درسی مطرح کند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم جزوات بنی هاشم و کتاب‌های کمک درسی این انتشارات حرفه‌ای را به شما معرفی کنیم.

یونیکتاب بهترین سایت برای خرید اینترنتی کتاب درسی، کتاب کنکور، کتاب دانشگاهی و کتاب درسی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر ایران است. تمامی کتاب ها دارای تخفیف های ویژه هستند و میتوانید پس از سفارش، رایگان درب منزل دریافت کنید. هر کتابی را که تصور کنید از کتاب های درسی تا کتاب های غیر درسی می توانید در یونیکتاب خریداری کنید.

 

جغرافیا دوازدهم رشته انسانی بنی هاشمی

جغرافیا دوازدهم رشته انسانی بنی هاشمی

کتاب کمک آموزشی جغرافیا دوازدهم در ۴۸ صفحه تنظیم شده است. شامل درسنامه، کارآزمون و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی می‌باشد.

 

متاسفانه رشته انسانی عموما توسط بسیاری از نشرها نادیده گرفته می‌شود و محصلان این رشته برای پیدا کردن کتاب‌های کمک درسی خود به مشکل می‌خورند. اما انتشارات بنی هاشمی در این سال‌ها تلاش کرده که برای دانش‌آموزان رشته انسانی بالاترین کیفیت ممکن در نشر کتب کمک درسی را به ارمغان بیاورد. در میان صدها نمونه از جزوات بنی هاشم، کتاب جغرافیا دوازدهم این انتشارات یکی از نمونه‌های بسیار موفقی است که دانش‌آموزان را برای آمادگی کامل در این درس و شرکت در امتحانات و آزمون‌های مختلف رهنمون می‌کند.
این کتاب حرفه‌ای شامل درسنامه‌ای کامل و جامع برای شب‌های پر استرس امتحان است که در چند صفحه به‌صورت خلاصه آورده شده و نگرانی دانش‌آموزان را از بابت مطالب حجیم و سنگین کتاب درسی رفع می‌کند. علاوه‌براین، آزمون‌های نوبت اول این کتاب شامل ۳ آزمون تخصصی و استاندارد برای امتحانات دی ماه است که سوالات دو آزمون به شکل فصل به فصل طبق فصول کتاب طبقه‌بندی شده و دانش‌آموزان پس از مطالعه هر فصل می‌توانند با پاسخ دادن به این نمونه سوالات خود را برای امتحانات نوبت اول آماده کنند.

اما نکته مهم‌تر، توجه ویژه جزوات بنی هاشم به امتحانات نوبت دوم است! اگر دانش‌آموز رشته انسانی هستید، حتما می‌دانید چقدر مطالب کتاب جغرافیای دوازدهم سنگین و تخصصی است و حفظ کردن متن کتاب در شب‌های امتحان چقدر طاقت‌فرسا می‌شود. اما نگران نباشید! انتشارات بنی هاشمی در کتاب جغرافیای دوازدهم، ۹ آزمون‌ بسیار اصولی و فوق‌العاده‌ برای آماده‌سازی دانش‌‌آموزان برای شرکت در امتحانات خردادماه آورده که ۴ آزمون اول به شکل طبقه‌بندی‌شده و ۵ آزمون دیگر مانند آزمون‌های اصلی و استاندارد است. پاسخ‌های تشریحی و کامل این آزمون‌ها نیز به دانش‌آموزان جهت درک بهتر مطالب کمک می‌کند.

 

حسابان دوازدهم رشته ریاضی بنی هاشمی

حسابان دوازدهم رشته ریاضی بنی هاشمی

کتاب حسابان دوازدهم رشته ریاضی بنی هاشمی شامل درسنامه، کارآزمون و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی می‌باشد.

 

کتاب حسابان پایه دوازدهم که توسط جناب سعید پیروزوند، از مولفان برجسته مراکز آموزشی، تالیف شده، یکی از بهترین کتب کمک آموزشی ویژه دانش‌آموزان رشته ریاضی محسوب می‌شود که علاوه‌بر شرکت در امتحانات، در حال آماده‌سازی خود برای کنکور سراسری نیز هستند.
ساختار محتوایی این کتاب در وهله اول شامل یک درسنامه جامع و کامل در ۵ فصل می‌شود و در ادامه نمونه سوالات پیشنهادی برای امتحانات نوبت اول و نوبت دوم به شکل طبقه‌بندی‌شده و اصولی آمده است. در نهایت هم جزوات بنی هاشم در درس حسابان پایه دوازدهم با تعدادی کارآزمون به پایان می‌رسد که شرایطی شبیه به شرایط امتحانات را برای دانش‌آموزان مهیا می‌کند. این کارآزمون‌ها به گونه‌ای طراحی شده که دانش‌آموز هنگام پاسخ دادن به آن‌ها به جواب‌ها دسترسی ندارد و باید پس از پایان یافتن امتحان آن‌ها را از سایت انتشارات بنی هاشمی مشاهده کند.

 

کتاب کمک آموزشی عربی دوازدهم رشته انسانی بنی هاشمی

کتاب کمک آموزشی عربی دوازدهم رشته انسانی بنی هاشمی

کتاب کمک آموزشی عربی دوازدهم رشته انسانی بنی هاشمی به شکل مختصر و مفید در 4 فصل برای دانش‌آموزان طراحی و تالیف شده است

 

کتاب کمک آموزشی عربی، زبان قرآن دوازدهم این انتشارات، یکی از جزوات بنی هاشم است که دانش‌آموزان یقینا نمی‌توانند نمونه‌ شبیه به آن را در کتب کمک آموزشی انتشارات دیگر پیدا کنند. مولفین این کتاب کاربردی و بسیار مفید خانم‌ها زهره راستی، طیبه عباسی و جناب آقای جواد حمیدی هستند که هر سه از به‌نام‌ترین مدرسان زبان و ادبیات عرب مدارس دولتی و خصوصی محسوب می‌شوند. این کتاب به‌صورت عمومی برای تمامی رشته‌ها به جز رشته علوم انسانی که کتاب عربی تخصصی دارند، طراحی شده است.
در این کتاب مولفان ابتدا خلاصه‌ای از کتاب اصلی را در ۴ درس به تفصیل آورده‌اند و سپس برای سنجش بیشتر دانش‌آموز و تفهیم عمقی‌تر مطالب، نمونه سوالاتی شبیه به آزمون‌های واقعی را جمع‌آوری کرده‌اند. جالب است بدانید بسیاری از دبیران مدارس از همین روش و نمونه سوالات برای آزمون‌های کلاسی استفاده می‌کنند چرا که بارم‌بندی بخش‌های مختلف این کتاب درست طبق بخشنامه‌ مصوب آموزش ‌و پرورش انجام شده است.

 

کتاب ریاضی آمار یازدهم رشته انسانی بنی هاشمی

کتاب ریاضی آمار یازدهم رشته انسانی بنی هاشمی

کتاب کمک آموزشی ریاضی و آمار انسانی پایه یازدهم به شکل مختصر و مفید در 54 صفحه برای دانش‌آموزان طراحی و تالیف شده است

 

همان‌طور که گفتیم، به رشته علوم انسانی مانند علوم تجربی و ریاضی توجه نمی‌شود و دانش‌آموزان این رشته بسیار مفید و آینده‌دار، حق انتخاب خاصی میان کتاب‌های موجود ندارند. این مسئله برای دانش‌ آموزان پایه‌های دهم و یازدهم ملموس‌تر است چرا که شاید دانش‌آموزان پایه دوازدهم به‌دلیل نهایی بودن امتحانات و نزدیکی به کنکور بتوانند کتاب‌هایی متناسب با رشته‌شان پیدا کنند، اما دانش‌‌آموزان سال‌های پایین‌تر در این مسئله با مشکل مواجه می‌شوند. اما انتشارات بنی هاشمی در طی این سال‌ها کتاب‌های کمک درسی زیادی را برای دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم رشته علوم انسانی به چاپ رسانده است. کتاب کمک آموزشی ریاضی و آمار انسانی پایه یازدهم ثمره یکی از این تلاش‌ها است که به شکل مختصر و مفید در ۴۸ صفحه برای دانش‌آموزان طراحی و تالیف شده است. مولفین این کتاب، آقایان صفرپور و پیرو اولیا از باسابقه‌ترین مدرسان کشوری هستند و تمام تلاش‌شان را برای تالیف درسنامه‌ای جامع و کامل صرف کرده‌اند. نمونه سوالات پیشنهادی نیم‌سال اول و دوم تحصیلی این کتاب نیز با دقت و وسواس بسیار بالا طراحی شده و دانش‌آموزان می‌توانند بدون هیچ نگرانی خاصی به کمک جزوات بنی هاشم، خود را برای امتحانات کلاسی، میان‌ترم و پایان‌ترم آماده کنند.

 

کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی پایه هشتم بنی هاشم

کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی پایه هشتم بنی هاشم

کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی پایه هشتم انتشارات بنی هاشم به شکل مختصر و مفید در 70 صفحه برای دانش‌آموزان طراحی و تالیف شده است

 

شاید تصور کنید محصولات کمک آموزشی و جزوات بنی هاشم تنها به مقطع متوسطه دوم محدود می‌شود اما سخت در اشتباه هستید! انتشارات بنی هاشم دانش‌آموزان مقاطع پایین‌تر تحصیلی، یعنی مقطع متوسطه اول و ابتدایی را فراموش نکرده و کتاب‌های بسیار متنوع و کاربردی را برای سهولت در یادگیری آنان به چاپ رسانده است. کتاب کمک آموزشی مطالعات اجتماعی پایه هشتم یکی از این کتاب‌ها است که مانند کتاب درسی با بخش مدنی که آغازش از درس تعاون و بخش تاریخ که آغازش از درس حرا و نینوا است، شروع می‌شود و با بخش جغرافیا و درس قاره استرالیا و اقیانوسیه به پایان می‌رسد. مولف این سری از جزوات بنی هاشم، خانم معصومه میربابایی، از معلمان بسیار باسابقه آموزش و پرورش هستند و به‌دلیل آشنایی‌شان با روحیات دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول سبب شده این کتاب یکی از بهترین جزوات کمک درسی برای دانش‌آموزان پایه هشتم باشد. دانش‌آموزان هشتم با مطالعه درسنامه این کتاب و حل آزمون‌های آن دیگر هیچ نگرانی برای موفقیت از این درس نخواهند داشت.

کتاب فارسی پنجم دبستان بنی هاشمی

کتاب فارسی پنجم دبستان بنی هاشمی

کتاب کمک آموزشی فارسی پنجم دبستان انتشارات بنی هاشم به شکل مختصر و مفید در 80 صفحه برای دانش‌آموزان طراحی و تالیف شده است

 

کتاب کمک آموزشی فارسی پنجم دبستان ثمره یکی از تلاش‌های پرفایده انتشارات بنی هاشم برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بوده که در ۸۰ صفحه تالیف شده است. در طراحی این کتاب، مولف و گرافیست با خوش‌ذوقی تمام از صفحات دورنگ استفاده‌ کرده‌اند که باعث می‌شود دانش‌آموز مقطع ابتدایی بتواند به خوبی مطالب درسی را از یکدیگر تفکیک کند. خانم فاطمه خوب‌کردار، مولف باسابقه این کتاب، تمام اصول ابتدایی تالیف یک کتاب کمک درسی و آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان دبستانی را رعایت کرده و با رویکرد بی‌نظیری که در خلاصه کردن مطالب درسی داشته، توانسته دانش‌آموزان پایه پنجم را به مطالعه و یادگیری درس فارسی علاقه‌مند کنند. دانش‌آموزان با مطالعه عمقی درسنامه‌ها در جزوات بنی هاشم می‌توانند خود را با آزمون‌های انتهای کتاب بسنجند و مطالب را در ذهن خود تثبیت کنند.

 

کلام پایانی

انتشارات بنی هاشم یکی از معدود انتشاراتی است که توانسته تمام مباحث مقاطع تحصیلی و تمام پایه‌ها را به شکل جامع و کامل در بر بگیرد و برای دانش‌آموزان کتاب‌های کمک آموزشی سطح بالایی تالیف و منتشر کند. به‌همین دلیل بسیاری از معلمان و والدین ترجیح می‌دهند، به سراغ جزوات بنی هاشم بروند و به کمک این کتاب‌ها، دانش‌آموزان را برای شرکت در امتحانات و آزمون‌ها آماده کنند. توصیه می‌کنیم شما هم برای یادگیری بهتر دانش‌آموزتان، سری به محصولات این نشر پرطرفدار و باسابقه در سایت یونی کتاب بزنید و از میان محصولات آن خرید خود را به‌ راحتی و به‌صورت انلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.