بهترین کتاب های امتحان نهایی دوازدهم تجربی

فهرست مطالب:

امتحانات نهایی پایه دوازدهم از مهم‌ترین بزنگاه‌های تحصیلی هر دانش‌آموز محسوب می‌شود، چرا که قرار است تاثیر مستقیم آن را در نتیجه کنکور ببیند. به‌همین دلیل دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی تلاش می‌کنند به شکلی جدی خود را برای این دوره مهم آماده کنند. موفقیت در این بزنگاه به تلاش و نحوه استفاده دانش‌آموزان در استفاده از کتب کمک درسی بستگی دارد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم بهترین کتاب های امتحان نهایی دوازدهم تجربی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی کتاب های امتحان نهایی دوازدهم تجربی

آزمونکده ادبیات فارسی دوازدهم تیرگان

کتاب آزمونکده ادبیات فارسی دوازدهم تیرگان اولین کتاب از سری کتاب‌ های آزمونکده می باشد. این مجموعه به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و از رقیبان خود در این عرصه پیشی گرفت    

 

یکی از جامع‌ترین و مهم‌ترین کتاب‌های کمک درسی پایه دوازدهم برای امتحانات نهایی، مجموعه کتب کمک درسی آزمونکده‌های تیرگان است. این کتاب شامل ۸ آزمون امتحانی استاندارد برای درس مربوطه است و به دانش‌.آموزان اجازه پیشرفت گام به گام در مباحث درسی را می‌دهد. تاثیرات مثبت این کتاب پس از مدتی در دانش‌آموزان مشهود خواهد بود و بسیاری از معلمان نمونه برای ارتقای سطح علمی شاگردان خود، آزمونکده تیرگان را پیشنهاد می‌کنند.

 

DVD آموزش جامع فیزیک دوازدهم رهپویان دانش و اندیشه 

بررسی کلیه مباحث و نکات کنکوری فیزیک دوازدهم ارائه تکنیک ها و روش های تست زنی مرتبط با هر بخش    

 

  یکی از بهترین کتاب های امتحان نهایی دوازدهم تجربی، DVD آموزش جامع فیزیک دوازدهم رهپویان است. این DVD ها به‌طور کلی شامل ۶۰ جلسه آموزشی کامل است و شامل تمام مباحث کنکوری فیزیک دوازدهم، تکنیک‌های نوین تست‌زنی مرتبط با هر درس، تست‌های ساده، متوسط و سخت متناسب با سطح هر دانش‌آموز و حرکت گام به گام از سطح ساده به پیشرفته بوده و دانش‌‌آموزان پایه دوازدهم تجربی را برای شرکت در امتحانات نهایی آماده می‌کند.

 

یونیکتاب بهترین سایت برای خرید اینترنتی کتاب کمک درسی، کتاب کنکور، کتاب دانشگاهی و کتاب درسی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر ایران است. تمامی کتاب ها دارای تخفیف های ویژه هستند و میتوانید پس از سفارش، رایگان درب منزل دریافت کنید. هر کتابی را که تصور کنید از کتاب های درسی تا کتاب های غیر درسی می توانید در یونیکتاب خریداری کنید.

 

ماجراهای من و درسام ریاضی دوازدهم تجربی

این کتاب با توجه کامل و دقیق به کتاب درسی ریاضی 3 نوشته شده و شامل تمام نکات، مفاهیم،نمونه تمرین و مثال های کتاب درسی است    

 

کتاب ریاضی ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز، یک کتاب بسیار مفید و جامع برای آموزش و آمادگی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی است. این کتاب مفید مانند کتاب درسی مرجع، در ۷ قسمت فصل‌بندی شده و در هر فصل درسنامه، پرسش‌های تشریحی و نمونه سوالات امتحانی ترم اول و ترم دوم، دانش‌آموز را برای شرکت در امتحانات نهایی آماده می‌کند. علاوه‌براین، یک پاسخنامه تشریحی جهت بررسی پاسخ سوالات و تحلیل تک‌تک آن‌ها در ماجراهای من و درسام وجود دارد که دانش‌آموز را برای یادگیری بهتر راهنمایی می‌کند. همچنین اضافه کردن پرسش‌های تستی در پایان هر درسنامه این امکان را به دانش‌آموز می‌دهد که علاوه‌بر تثبیت مباحث، شرایط روانی خود را برای کنکور مهیا کند. با مطالعه درسنامه این کتاب، دانش‌آموز پایه دوازدهم دیگر نیازی به منبعی دیگر برای یادگیری دروس نخواهد داشت و می‌تواند خود را برای گرفتن نمره کامل در امتحانات نهایی آماده کند.    

 

فیزیک دوازدهم رشته علوم تجربی بنی هاشمی

کتاب کمک آموزشی فیزیک دوازدهم در ۷۲ صفحه تنظیم‌شده است.
 

یکی دیگر از بهترین کتاب های امتحان نهایی دوازدهم تجربی، کتاب فیزیک دوازدهم بنی‌هاشمی است که توسط مؤلفین به نام کشور، آقایان آرش علی‌خانی و محمود پیرواولیا، تالیف شده است. درسنامه جامع، نمونه سوالات پیشنهادی نیم‌سال اول و دوم تحصیلی و کارآزمون از بخش‌های روتین این کتاب به شمار می‌آید که دانش‌آموز می‌تواند برای تثبیت بهتر مطالب از آن‌ها استفاده کند. اما کارآزمون چیست؟ کارآزمون طرحی بسیار جالب و مفید است که انتشارات بنی‌هاشمی برای کتب کمک درسی خود از آن استفاده می‌کند. دانش‌آموز با حل این کارآزمون‌ها خود را در شرایط واقعی آزمون قرار می‌دهد چرا که نمی‌تواند هنگام حل سوالات پاسخ آن‌ها را ببیند و مجبور است تا اتمام آزمون مثل جلسه امتحان تمام تمرکز خود را صرف پاسخ‌دهی کرده و در نهایت برای پیدا کردن پاسخ سوالات به سایت انتشارات بنی‌هاشمی مراجعه کند. جالب است بدانید در چاپ‌های اخیر، بخشی به‌عنوان نمونه سوالات تستی کنکور نیز به مباحث این کتاب اضافه شده و هدف از اضافه کردن آن، آشنایی دانش‌آموزن با نحوه طراحی سوالات کنکوری و دسترسی به یک بانک تست جامع است. از آن‌جایی که شرط موفقیت در کنکور تست‌زنی اصولی است، این کتاب می‌تواند دانش‌آموزان پایه دوازدهم را به سمت موفقیت رهنمون سازد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب کتاب فیزیک دوازدهم انتشارات بنی‌هاشمی، مشترک بودن آن برای دو رشته ریاضی و تجربی است. بدین‌صورت که دانش‌آموزن این دو رشته یک کتاب واحد را خریداری و با ستاره‌دار شدن مطالب مربوط به رشته‌شان به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

 

شب امتحان زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

کتاب پیش رو از چهار بخش آزمون‌های نوبت اول، آزمون‌های نوبت دوم، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌ها و درس‌نامه‌ی کامل شب امتحانی تشکیل شده است.

 

انتشارات خیلی سبز یکی از خلاق‌ترین و پیشروترین انتشارات کتب کمک درسی است و کتاب‌های شب امتحان نیز یکی از مفیدترین و اصولی‌ترین محصولات این مجموعه به شمار می‌آید. این مجموعه کتاب در وهله اول دارای سه آزمون، جهت آماده کردن دانش‌آموزان برای امتحانات دی ماه است که سوالات دو آزمون به شکل فصل به فصل طبقه‌بندی شده و بعد از اتمام هر فصل می‌توان برای آماده‌سازی به آن‌ها رجوع کرد. بخش سوم سوالات نیز دقیقا شبیه‌سازی همان امتحانی است که دانش‌آموزان قرار است در مدرسه با آن مواجه شوند. علاوه‌براین، ۹ آزمون مفید و جامع از کتاب زیست‌شناسی برای آشنایی دانش‌آموز با امتحانات خرداد ماه نیز در این کتاب تعبیه شده که ۴ نمونه سوال اول به‌صورت طبقه‌بندی فصل به فصل و ۵ نمونه سوال دوم مانند آزمون‌های اصلی مدرسه خواهد بود. در حقیقت این کتاب با درسنامه کامل، ارائه آزمون‌های نوبت اول و دوم و پاسخنامه جامع همان کتابی است که یک دانش‌آموز پایه دوازدهم تجربی برای شرکت در امتحانات نهایی به آن نیاز خواهد داشت.

 

  کلام پایانی

موفقیت در امتحانات نهایی پایه دوازدهم تجربی تنها با کوشش و ممارست اتفاق می‌افتد و کتاب‌های کمک درسی می‌توانند در این مسیر راهنمای دانش‌آموزان باشند. توصیه می‌کنیم از این کتاب‌ها برای موفقیت هر چه بیشتر استفاده کنید. یونی کتاب مجموعه کاملی از بهترین کتاب های امتحان نهایی دوازدهم تجربی را جمع‌آوری کرده و شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یونی کتاب و با چند کلیک کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.