معرفی بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان

فهرست مطالب:

دوم ابتدایی، مقطعی است که دانش آموزان مهارت های جزئی در دروس ریاضی، علوم، فارسی، نگارش و قرآن به دست آورده اند و قصد دارند تا مطالب بیشتری یاد بگیرند. کودکان وقتی وارد این پایه می شوند، با محیط تحصیل و مدرسه آشنایی بیشتری دارند و از سال قبل، دوستانی را برای خود انتخاب کرده اند. مباحث درسی در این پایه پیشرفته تر از سال اول هستند، پس اگر می خواهید که کودکتان این پایه را نیز با موفقیت سپری کند، باید به او کمک کنید. کتاب های کمک آموزشی متنوعی برای پایه دوم ابتدایی وجود دارند که می توانید در راستای پیشرفت فرزند خود برای او تهیه کنید. در ادامه به معرفی بهترین کتاب های آموزشی دوم دبستان می پردازیم تا بتوانید کاربردی ترین نمونه ها را انتخاب کنید.

هر کدام از کتاب های زیر را که انتخاب کردید وارد صفحه خرید کتاب کمک درسی در یونیکتاب شوید و آن را سفارش دهید. در این مجموعه بهترین کتاب ها با تخفیف ویژه و ارسال رایگان برای شما ارسال می شود. شما حتی می توانید پرداخت درب منزل را انتخاب کنید.

اسامی بهترین کتاب های آموزشی دوم ابتدایی

امروزه ناشرهای مختلف و متنوعی وجود دارند که در زمینه چاپ کتاب های کمک آموزشی برای پایه ها و مقاطع مختلف، فعالیت می کنند. هرکدام از این ناشران توانسته اند نمونه کتاب های خوب، کاربردی و مفیدی را به بازار ارائه دهند. به همین خاطر، انتخاب از میان آن ها بسیار دشوار شده و بدون داشتن اطلاعات کافی، نمی توان بهترین نمونه را متناسب با نیاز دانش آموز، انتخاب کرد. پیدا کردن مناسب ترین و بهترین کتاب آموزشی اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید وسواس نسبتا زیادی در این راستا داشته باشید.

اسامی بهترین کتاب های آموزشی دوم ابتدایی

در اغلب مواقع کتاب های درسی، برای آموزش کافی نبوده و شما باید از منابع دیگری برای آموزش کودک خود کمک بگیرید، پس انتخاب این منابع کمکی اهمیت بسیار زیادی داشته و نباید ساده از کنار آن عبور کرد. در این قسمت قصد معرفی بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان را داریم تا شما بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید و سطح آموزش فرزند خود را ارتقا دهید.

در این پایه شش کتاب درسی ریاضی، علوم تجربی، فارسی، نگارش، هدیه های آسمان و قرآن وجود دارد که نیاز به یادگیری اساسی دارند تا کودک در آموزش پایه دچار مشکل نشود.

[irp posts=”91988″]

1- درس ریاضی

ریاضی دوم ابتدایی سیر تا پیاز گاجاین کتاب یک منبع کمک درسی جامع و کامل برای دانش آموزان محسوب می شود. ریاضی سیر تا پیاز گاج، دقیقا متناسب با نیازهای دانش آموز دوم ابتدایی طراحی شده و از 3 بخش کلی درس نامه، نمونه سؤال و تست های متنوع تشکیل شده است.
ریاضی دوم ابتدایی پیشتاز خیلی سبزدرس نامه های مفید و کاربردی موجود در این کتاب کمک می کنند تا دانش آموز، ریاضی را از پایه در سطح عالی یاد بگیرد. بعد از درس نامه، کتاب به ارائه تمرین ها و نمونه سؤالات متنوعی پرداخته که کمک به سنجش مهارت دانش آموز می کنند.
ریاضی دوم ابتدایی شاهکار کلاغ سپیددر این کتاب توضیحات کاملی همراه با نکات مهم کتاب درسی، برای آموزش دانش آموزان ارائه شده است. علاوه بر درس نامه مفید آموزشی، نمونه سؤالات مهم و پرتکرار امتحانی نیز در این کتاب وجود دارند که باعث بهبود عملکرد دانش آموز در امتحان می شوند.

2- درس علوم تجربی

علوم دوم ابتدایی کتاب کار گاج سری کارپوچینوکتاب های کارپوچینو یا همان کار گاج، از بهترین منابع کمک آموزشی برای دانش آموزان محسوب می شوند. در این کتاب ها، آموزش و سنجش در کنار هم صورت گرفته است.
علوم دوم ابتدایی کتاب کار خیلی سبزاین کتاب دارای درس نامه جذاب و مفیدی است که می تواند ذهن دانش آموز را با مباحث درسی درگیر کند. در این کتاب 120 صفحه ای، پس از درس نامه، سؤالات و تمرین های متنوع و استانداردی جهت آموزش و ارزیابی دانش آموز ارائه شده است.
علوم دوم ابتدایی سری رشادت مبتکراناین کتاب در سطح علمی بالاتری قرار داشته و برای دانش آموزهای سخت کوش مناسب است. درس نامه این کتاب تمام نکات و مفاهیم درسی را بازگو کرده و نسبتا سنگین است. سؤالات متنوع به صورت سطح بندی و همراه با پاسخنامه تکمیل کننده پکیج این کتاب هستند.

3- درس فارسی

فارسی دوم ابتدایی کتاب کار سری کارپوچینو گاجطراحی ظاهری این کتاب دقیقا مطابق با سلیقه یک کودک انجام شده است تا توجه او را به سمت خود جلب کند. این کتاب کمک می کند تا کودک مهارت خواندن و نوشتن خود را ارتقا دهد. تمرین های متنوع و جامعی در این محصول برای بهبود عملکرد کودک، وجود دارند.
فارسی دوم ابتدایی سری رشادت مبتکراناین کتاب، آموزش و ارزیابی را در یک راستا برای دانش آموز به ارمغان می آورد. هدف گیری این کتاب به سمت دانش آموزان سخت کوش است که در سطح علمی بالاتری قرار داشته و هدفمندتر درس می خوانند. آموزش تمام نکات، تمرین های متنوع، پرسش های چندگزینه ای و پاسخنامه، از بخش های مختلف این کتاب هستند.
فارسی دوم ابتدایی کتاب کار خیلی سبزساختار این کتاب به صورت کاملا استاندارد و مطابق با کتاب درسی تهیه شده است تا برای آموزش دانش آموزان کاملا مفید باشد. تمرین ها و پرسش های متنوعی در این کتاب وجود دارد که به کودک کمک می کند تا بهتر با درس فارسی اخت بگیرد.

[irp posts=”91879″]

جمع بندی

انتخاب کتاب های کمک درسی برای کودکان دبستانی، کار بسیار دشواری است، چرا که باید پارامترهای متنوعی داشته باشد تا بتواند توجه کودک را به سمت خود جذب کرده و در روند آموزشی او نیز تأثیر مثبتی داشته باشد. امروزه این کتاب ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند، به گونه ای که برای هر درس، چند جلد کتاب کمک درسی وجود دارد. برای اینکه بتوانید بهترین نمونه را از میان آن ها انتخاب کنید تا فرزندتان نتیجه مطلوبی از آن ها دریافت کند، باید اطلاعات کافی درباره هر محصول داشته باشید. در قسمت های قبل، به معرفی بهترین کتاب های آموزشی دوم دبستان پرداختیم تا شما بتوانید با مراجعه به آن ها، کتاب های مورد نیاز کودکتان را به درستی انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.